2 Mars


Jahopp.. Det var denna helgen det.. ! Helt otroligt att veckorna går så snabbt! Snart slutar man nian?! HElt sjukt egentligen..? Nyss var man fem ´år och det största problemet var att någon hade tagit sönder det stora sandslottet som man byggt i lekparken.. Nu är det så hiskeligt annorlunda.. Både på gott och ont. eller hur?

Den här helgen har iaf vart kanonbra.! Cafékväll, Bodaborg och mys med kompisar = mumsimums!! Imorgon är det en ny dag med skola.! Men det är helt otroligt, jag känner mig LADDAD inför SKOLAN! Helt sickt har itne hänt sen första dagen efter sommarlovet! Men vet itne om jag kommer imorgon, ska ev. till sjukhuset med mina älskade bihålor! <3<3 Kött på dem.. :)  HOppas att ni alla har haft en najsig helg.! Puss : *


Fråga:
Vad föredrar ni, av svenska serier?
1. Skärgårdsdoktorn ( Jag älskar   <3)
2. Andra Avenyn (JAg fattar inte?)
3. En annan del av Köping (Underbart men jag stör mig på att progamtiden är så kort.)
4. Bygglov ( Så sjukt kul för Willy äger sönder.<3<3 Puss på dig min willy)

                                                           

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, jag kollar inte på någon av de där serierna :P

2008-03-03 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0