19 Mars

Oj, jag måste vara sämst på att uppdatera! Men det är så mkt som händer hela tiden.. :)
Förra helgen var det Korteboåterträff och för er som inte vet vad Kortebo är så är det typ en sommarkonfirmation, man konfirmerar sig på sommaren helt enkelt! Och där var jag i somrras, tre veckor närmare bestämt! Så nu var det återigen dags att träffa alla och det var faktiskt jätteroligt.!

Denna veckan är det äntligen sista innan Påsklovet, så sjukt skönt! VAd det beträffar dagen så är det faktiskt bara 2 månader kvar tills vi ska till Berlin med tyskaklassen! x) Wiie! Men innan dess kmr det ju hända massa trevligt, Paris, ska till underbara vänner, Påsk, liten sväng på 3dagar och massa annat som jag itne kmr ihåg. En sak som jag dock kmr ihåg är att imorgon är det Kemiprov, atomkemi! :S Så nu vet ni vad jag ska göra! Men ha det toppen alla kids och en riktigt Glad Påsk om jag inte orkar skriva innan dess ;)


Puss :*image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0