3 Juni

Idag var det en ganska lam dag i skolan. Men efter den lilla visiten där åkte jag till Vetlanda och klippte mig :) Blev faktiskt helnöjd :) Sen åkte jag och mamma och köpte lite skor, spännen och underkläder till skolavslutningen. Lite annat blev det med. Sedan köpte vi jordgubbar och åkte hem. När jag kom hem hade jag fått ett vykort från min älsklings KRILL! Blev så himla glaad!! Jag håller på att förbereda ditt brev, haha :) Sedan var jag sjukt hungrig. MIn mat bestod ju då idag av macka och rabarberpaj, så när pappa hade grillat och kokat färskpotatis var det VÄLDIGT gott äta :) Paxhajk imån :) Wie, Emelie och jag har ju hand om lite grejs på klassresan med så vi måste fixa 18 flaskor.. x) Aja:) Maria måste komma imån, det har jag bestämt. Hejdå<3image10 Josua under tredje världskriget. Det var han som startade det.


Kommentarer
Postat av: robin

väldigt dålig uppdatering Lovisa !! bättring tack :D

2008-10-08 @ 19:03:00
Postat av: Hit it on!

Hello,



Hope you are doing well. You've very nice blog. Really awesome to read, keep up the good work.



Hope to see, one comment from you in my blog. Kindly comment in my blog regarding my topic!



Hugs,

2010-11-13 @ 17:05:11
URL: http://iink.blogg.se/
Postat av: Sara

vad gör du? ^^

2010-11-19 @ 15:29:23
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0