2 Juni

Idag var det måndag. Det kändes inte som det! Helt underbart, för vet ni? Jag är klar med Nordkorea och jag fick VG+ på mattenationella! Blev så himla glaad! Om ni undrar vrf så är jag kass på matte! :) Helgen var som sagt superdunderbra och allt känns bra nu. Med både det ena och det andra.. :) Fick världens finaste presenter av Maria idag. Supergullig fotlänk och hypersöt nyckelring! :) Maria är underbar! <3<3 Dock lite klantig. Glömde sin mobil och sin parfym och sina spännen här och lite fina teckningar, men de ska jag minsann ta hand om för de ska jag visa upp på hennes bröllop ;) Haha :)

Tänk att det snart är sommar?
Igår skrev jag med en dunderbra person och vi kom på massa mysiga saker som man kan käka på sommaren. TIllexempel var blåbär med och det käkade jag idag! Mmm.. Lowisa blåbärsglassdrink är MUMMA :) Om du kmr hit kanske du får smaka på den den är mkt smarrig vill jag lova!

Vad som ligger på programmet inför veckan är just nu:
 Måndag: Plugga So och Matte.
Tisdag: Ev. övning med spexet, men jag hinner nog inte komma. Plugga Matte. Klippa mig och handla lite med Mamma. Byta skorna och lite sånt.
Onsdag: Övning inför spex och efter det drar vi till Paxhajken! All får komma det är bara att säga till! Tandläkaren med! Usch!
Torsdag: Matteprov och efter det gå till Hårdasjö med 9D klassen som är BÄST! Efter det förmodligen shoppa lite med Maria :)
Fredag: LEDIGT! MMMM!    Puss på er<3
image8

Kommentarer
Postat av: Laila

gottttt :d Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2010-11-12 @ 22:24:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0